dla graczy co graja ELFIKAMI bedziecie mieli problem z MULTIPLE SHOT jesli dacie ponad 24K zrecznosci jest na to pewien knif musicie zamiast impa zalozyc dinorata do mometu az w zrecznosc dacie 25220 wtedy mozecie sciagnac dina i Multiple bedzie dzialal na bank dziala dzis w nocy testowalem:)
A SM i MG moga miec problemy z evil spiryt jak dobrze pamietam przy 32K zrecznosci musicie zrobic to samo zalozyc dinorata ale moge sie mylic na kazdym servie inaczej jest.
Pozdro dla ALL
Wysłany:Pon 10:12, 17 Lip 2006
Post został pochwalony 0 razy
Bart92
Temat postu:
.:. Moderator .:.
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
dla graczy co graja ELFIKAMI bedziecie mieli problem z MULTIPLE SHOT jesli dacie ponad 24K zrecznosci jest na to pewien knif musicie zamiast impa zalozyc dinorata do mometu az w zrecznosc dacie 25220 wtedy mozecie sciagnac dina i Multiple bedzie dzialal na bank dziala dzis w nocy testowalem:)
A SM i MG moga miec problemy z evil spiryt jak dobrze pamietam przy 32K zrecznosci musicie zrobic to samo zalozyc dinorata ale moge sie mylic na kazdym servie inaczej jest.
Pozdro dla ALL
podobnie jest na kazdym servie.
do 7k+ nie ma wcale buga , na 8 nie ma , od 10 do 11-12k (chyba) tez nie ma , 14 nie ma , od 18 do 19500 (z małym zapasem tez nie ma) dalej już jest zawsze !
Wysłany:Pon 13:16, 17 Lip 2006
Post został pochwalony 0 razy
SZaman
Temat postu:
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
0 - 5700 > works normal
5700 - 6550 > works with Dino/Unicorn
6550 - 8200 > works normal
8200 - 9820 > works with Dino/Unicorn
9820 - 10700 > don't work at all
10700 - 13250 > works normal
13250 - 15700 > works with Dino/Unicorn
15700 - 23250 > don't work at all
23250 - 28250 > works normal
28250 - 33200 > works with Dino/Unicorn
33200 - 65534 > don't work at all
Inferno
0 - 61700 > works normal
61700 - 65534 > don't work at all
Nova
(that is good when ES or INFERNO don't work)
9820 - 10700 = works
33200 - 65534 = works
BK AGILITY BUG
Twisting Slash
0 - 47040 > works normal
47040 - 65534 > works with visual bug (skill is not shown,but it's working)
ELF AGILITY BUG
MultiShot
0 - 23200 > works
23200 - 25250 > don't work at all
25250 - 37750 > works
37750 - 56500 > don't work at all
56500 - 65535 > works
MG AGILITY BUG
Evil Spirit
0 - 11200 > works normal
11200 - 12880 > works with Dino/Unicorn
12880 - 16200 > works normal
16200 - 19440 > works with Dino/Unicorn
19440 - 21200 > don't work at all
21200 - 26200 > works normal
26200 - 31100 > works with Dino/Unicorn
31100 - 46200 > don't work at all
46200 - 56200 > works normal
56200 - 65535 > works with Dino/Unicorn
Twisting Slash
0 - 47180 > works normal
47180 - 65535 > works with visual bug (skill is not shown,but it's working)
SM zawsze byl zbugowany ALE NIE ELF!!!!!!!!!!!!! pierwszy raz sie spotykam z takim bugiem a ten post to dla graczy majacych problem z tym i podpowiedz co maja zrobic i by sie nie meczyli
a SouL co do twojego postu w przypadku MG wcale nie dopiero od 32k z czyms sie zaczyna a wczesniej ani sladu buga bez konia bug znika na 39 lub 40K zrecznosci
czyli jednym slowem ta wersja nie najlepiej wam sluzy (wam tzn all SM) musimy czekac az postawia 1.02d i powinno byc lepiej chodz na tej wersji jeszcze nie mialem sm z taka iloscia ag wiec nie powiem lecz mysle ze powinno byc lepiej
Strona 1 z 1 Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach